miércoles, 27 de enero de 2010

Test XXI-XXV

21 . Escolle a serie correcta

a) Riveira, escumar, pesebre, planeta
b) Riveira, excumar, presebe, planeta
c)Ribeira, excumar, presebe, praneta
d) Ribeira, escumar, presebe, planeta

22 . Escolle a serie correcta

a) Preito, engrasar, aldraxar, veneno
b) Preito, engraxar, aldraxar, beleno
c) Preito, engraxar, aldraxar, veleno
d) Preito, engrasar, aldrasar, beneno

23 . Escolle a serie correcta

a)Groria, cocrodilo, abelá, nó
b) Gloria, cocodrilo, abelá, no
c)Gloria, crocodilo, avelá, nó
d) Gloria, crocodilo, abelá, nó

24 . Escolle a serie correcta

a)Hasta, ombro, hogano, arpa
b) Asta, hombro, ogano, arpa
c)Hasta, ombro, hogano, harpa
d) Asta, ombro, hogano, harpa

25 . Escolle a serie correcta

a) Harmonía, óso, hindú, habenza
b) Armonía, oso, indú, havenza
c)Harmonía, oso, hindú, avenza
d) Armonía, óso, indú, abenza

4 comentarios:

  1. bueno, veño á clase.
    a ver como se me da hoxe, vou arriscar a quedar fatal, porque o meu galego é todo "inspirado"
    21. a
    22. b
    23. c

    24. nesta dudo entre o b) e o d) (non sei que raio é hogano ou ogano; e dubido da arpa, e por dubidar dubido ata do ombro, que pensaba que se dicia ombreiro.)

    ResponderEliminar
  2. d, c, c, d, d (aínda que coido que dise Harmonía, pero o de Habenza non me soa de nada)

    ResponderEliminar
  3. Solución:
    21.- d) Ribeira, escumar, presebe, planeta

    22.- c) Preito, engraxar, aldraxar, veleno

    23.- d) Gloria, crocodilo, abelá, nó

    24.- a)Hasta, ombro, hogano, arpa

    25.- a) Harmonía, óso, hindú, habenza

    ResponderEliminar
  4. joder non acertei nin unha, (eu pensaba que era asta (sin. de corno), que sei eu, mira tí por onde se me foi a olla, cada un sabe onde lle doi, jajaja


    terei que mirar "habenza" no diccionario, e "hogano"

    ResponderEliminar